středa 12. listopadu 2014

7. Outfity - listopad - Krajkové šaty a křivák

OUTFITY 7

Krajkové šaty a křivák


Pro krásný teplý podzimní den jsem zvolila modré krajkové šaty a svého oblíbeného křiváka. Jako prvek, který outfitu dodá nějaký kontrast, jsem zvolila kabelku v růžové či možná spíše fuchsiové barvě. Tu jsem pak sladila s náhrdelníkem s třpytivými a růžovými kamínky. Jeho černý základ naopak koresponduje s křivákem. Samozřejmě, že nesměly chybět mé oblíbené Conversky. :)

Šaty: New Yorker  449 Kč
Křivák: Kenvelo  899 Kč
Punčocháče: Gate 48 Kč
Náhrdelník: Gate 198 Kč
Kabelka: Vietnamci 150 Kč
Conversky: Destroy  1799 Kč














4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Dík... kupovala jsem ji v Kenvelu, když tam byla řada podle Ewy Farný. :D Jako ne že by tím ta bunda měla nějakou větší hodnotu, ale spíš jen tak pro zajímavost. A je moje nejoblíbenější, protože zipy nemají konkrétní barvu kovu, takže se dá dobře kombinovat.

      Vymazat
  2. Sluší ti to. :) Zkombinovat šaty a křivák bych taky moc chtěla. Bohužel mi ale chybí právě ten křivák. Už několikrát jsem se dívala po obchodech, ale nikde nic. Říkám si jestli by třeba nestálo za to podívat se v nějakém sekáči. Tam by něco takového určitě mohli mít.

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě teda vážně parádní kombinace, outfit se mi hodně líbí. :) Skvěle k tomu podle mě vypadá i ta kabelka. Mně se třeba přesně takové velké kabelky hrozně líbí. Sama mám doma spíš jen takové drobné, do kterých se nic nevejde. Asi bych měla svůj šatník rozšířit o nějakou normální. I ta barva se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat