středa 27. dubna 2016

Sbírka křiváků

https://youtu.be/3vEGDoeZ_KI

11 komentářů:

  1. vies ty aj nieco pochvalit?!
    inak k tej vasej afere s konturovanim , nechapem ze ste tak strasne zasadnuty na Petu videla som uz horsie konturovania...
    http://image.ie/wp-content/uploads/2015/07/Dramatic-Contouring-.jpg
    http://cos.h-cdn.co/assets/15/29/980x490/landscape-1436877479-clown-contouring-full.jpg
    http://www.meandmyself.sk/wp-content/uploads/2015/12/411.jpg
    ale v zahranici kde toto beauty blogerky bezne robia asi nie su taky ludia ako u nas a nesleduju kazdy ich krok aby ich mohli za nieco pourazat...
    prejem ti aby sa tak niekto obul do teba.

    OdpovědětVymazat
  2. rozmýšlam , kto teba sleduje? si naozaj veľmi veľmi neprijemná a tvoj hlas ešte viac..pozrela som si toto video , že hurá ona vie n vydať aj niečo iné ako pokec s drzou aj ked by sa to malo skôr volať pokec s nepríjemnou ktorá sleduje každý krok iných youtuberov..lebo sama nie je schopná prísť s nejakým dobrým videom..a je to hrozné..to pozadie v tvojej izbe by si mala zmeniť , hlavne pri takýchto videách to pôsobí hrozne rušivo , nauč sa artikulovať a o kvalite radšej pomlčíme..miesto kritizovania a sledovania všetkých iných youtuberov sa zameraj radšej na seba..:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ješitná blondýna8. května 2021 v 9:10

    Po křiváku jsem toužila, když mi bylo tak deset let zpět a byla jsem děsná rockerka. :D No dneska si říkám, že bych si radši nafackovala. Ale tak co... Nicméně teď už si ho asi nepořídím. Na rovinu říkám, že se ze mě stala usedlá panička, co si radši doma sedne, dá si dvojku vína a pár kapek CBD oleje, než aby se šla někam postaru ožrat (i když ono to teď stejně nejde), ale ten stav je už nějak setrvalý i tak. :D Dokonce i z návštěv už chodíme s partnerem v deset večer a ne ve tři ráno. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si pamatuju, že jsem byla rockerka, která uznávala jedině Metallicu, Green Day a Slipknot. A jak píše kolegyně nademnou, tak dneska už jsem trochu jinde a radši si koupím dámské šperky. I když teda piercingy a tetování z té doby mi zůstaly, jen jsem místo velkého kroužku v obočí zvolila jen takovou drobnou perličku. :-D Ale věřím tomu, že tím si projde každý. ;-) Holt vás svět semele.

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě piercing jazyka a na punkovém koncertě budeš za hvězdu. :-D Křiváky jsou super, taky je mám strašně ráda. :) Tvoje video si určitě pustím, ale zatím nejsem doma a jsem na datech bez sluchátek. Jakmile to půjde, kouknu se, co jsi nosila. :-) Škoda, že už nepíšeš nebo netočíš. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já fakt naprosto miluji tvůj blog. Sleduji tě i na youtube! Jinak sama ráda nosím křiváky. Nedávno jsem sehnala jeden za super cenu z pravé kůže. Sehnala jsem ho na tomto webu, který se prezentuje jako: eshop second hand. Mají super výběr a dokonce i vykupují oblečení od lidí!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jsem opravdu velký fanoušek křiváků, takže mě tento článek velmi zaujal. Mám hned 2 černé, jeden hnědý, jeden bílý a pak pár barevných. Celkově miluji kožené oblečení i doplňky. Nedávno jsem si například pořídila super obal na mobil z hovězí kůže. Jinak se snažím pravou kůži brát jen ze second handů a nebo kupovat koženku.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, no tak to je pěkné. A dnes jsou křiváky poměrně módní záležitost a troufám si říct, že to není ani nějaká ukázka toho, že posloucháš rock, metal nebo punk. Dnes je to prostě jenom módní záležitost. Já jsem spíš na sport a tak se zajímám o sportovní módu a sportovní magazíny. Ale každý jak má rád

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, já mám osobně také moc ráda křiváky, takže se mi tvoje video moc zalíbilo :-) Jsem ráda, že se ti to tam podařilo velmi přehledně shrnout, takže to musí pochopit i naprostý laik ;-) Sama jsem si teď nedávno sehnala krásný nový křivák z internetového tržiště https://www.biginzerce.cz/, kde se občas objeví fakt parádní kousky za ještě lepší ceny. Prodejci často neznají pravou hodnotu prodávaných kousků oblečení.

    OdpovědětVymazat
  10. Rockové bundy nebo křiváci jsou stále módní záležitostí. Nejraději mám klasiku černou. Sice kolikrát chlapi které mají vypité pivní pupíčky vypadají v těchto bundách jako když jsou nejméně v 9 měsíci a jako kdyby jim vrazil někdo do zadku rektální trubičku ale ženám podle mě stále velmi sluší ať jsou jakékoliv postavy.

    OdpovědětVymazat