úterý 28. října 2014

Shopping Fever/Nákupy oblečení, doplňků: Gate, New Yorker...


4 komentáře:

  1. ta aktovka z cropp town! ta musí být moje! přesně moje barvy!!!! a jinak taky říkám cropp town měli to jako banner nade dveřma jenže já už tam 3 roky nebyla, takže nevím co tam maj teď =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už i vim, k čemu si jí vezmu... tak jsem za ní nakonec ráda. :D Jen teda jsem naštvaná, že ten popruh neni odepínací... jsem si to předtím neuvědomila... takže jedině cross-body no. :( Jsem si řikala, proč řikam Cropp Town... takže to neni blbě. :D

      Vymazat
  2. On není odepínací? to neee =( já nosím všechny kabelky na předloktí =(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není no :( ale tak když je nosíš na předloktí, tak si ho můžeš ustřihnout :D

      Vymazat