pondělí 24. listopadu 2014

8 Outfity - listopad - Křivák a šál s lebkami

OUTFITY 8

Křivák a šál s lebkami

Krásně se nám ochladilo, a tak přišel splnit svou roli můj nejčerstvější křivák. :) Pokud koukáte, viděli jste ho v nákupovém videu. Musím říct, že je v něm krásné teplo, takže bych ho snad mohla se svetrem nosit i v mrazech, ale to se uvidí. Každopádně je úžasně pohodlný, i když tak nevypadá, a myslím, že i jeho střih "Oversized" vůbec nevypadá špatně, jak jsem se trochu obávala. Vytáhla jsem k němu svoji kruhovou šálu s lebkami, která se dá použít i jako "kápě", což dodá ještě trošku drsnější vzhled, ale samozřejmě je v ní teploučko a nemusíte mít na hlavě naraženou čepici. :) Aby outfit nebyl tak tmavý, zvolila jsem šedivé kalhoty a akcent červených rukavic taky zafungoval. Botky jsou kotníčkové s přezkami. Každopádně, pokud to vezmu kolem a kolem, zase jsem vytvořila styl vágus... ale já se v něm cítím úplně nejlépe. :D


Křivák: New Yorker  799 Kč
Kalhoty: Tally Weijl  299 Kč
Šál: H&M 399 Kč
Boty: Deichmann 549 Kč
Rukavice: Terranova 99 Kč





























Žádné komentáře:

Okomentovat