středa 14. ledna 2015

Flash Haul/Nákupy oblečení


2 komentáře:

  1. Všechno to oblečení Ti moc sluší, nejvíc se mi líbí pruhované šaty, v těch vypadáš naprosto skvěle. Máš moc pěknou postavu. Někdy bys mohla natočit video o tom, jak si udržuješ štíhlou linii, jestli cvičíš, co jíš a tak. Sbírku křiváků bych také ráda viděla. Tak se budu těšit na další videa. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauky, děkuju moc. :) Přiznám se, že ty pruhovaný šaty se mi společně s křivákem taky líbí nejvíc. Jen teda takhle oblečená chodím málokdy... spíš si razím ten svůj klučičí styl, asi se budu muset zamyslet, přítel by mě taky občas rád viděl v něčem holčičím. :) No a k té postavě... vůbec nevím, co říct... samozřejmě jsi mě potěšila, jen by mě nenapadlo, že by zrovna po mně chtěl takovýhle typ videa, nejsem zrovna fitness typ. :D Ale samozřejmě ráda vyhovím... a křiváky tedy taky budou. Děkuju moc za zhlédnutí i za komentář, doufám, že tě videjka budou bavit i dál. :)

      Vymazat