čtvrtek 19. února 2015

Tipy, jak nosit košile...

http://youtu.be/8D-Ao_0EGik?list=PL9DWx4HBtHM9_95-m2CQJKuAOcrd68Ltc

5 komentářů:

  1. Tak ten druhý outfit - vršek jsem celá já =D jen bych si k tomu vzala kotnikovy kalhoty a lodičky =P to je můj stxl... Poprala jsi se s tím skvěle ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si k tomu vzala lodičky, kdyby mi držely na noze a uměla jsem v nich chodit. :) Bohužel, už jsem to zkoušela a vydržím v nich tak půl hoďky, pak už to fakt nejde. :) Jinak děkuju... košile fakt nejsou zrovna moje nejoblíbenější... nebo aspoň ne takový ty klasický... Udělám někdy jinej díl, kde budou trošku zajímavější typy. :)

      Vymazat
  2. ahoj, znáš značku 7camicie? popř co na ní říkáš? :))
    díky
    lilly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si říkala že to nejspíše nebude úplně tvůj styl :)) nevadí, jen jsem chtěla slyšet názor ;) já se do nich asi zamilovala :D

      Vymazat