čtvrtek 7. ledna 2016

Co jsem dostala k Vánocům 2015 a Giveaway

https://youtu.be/glT60xf_JHY

2 komentáře:

  1. Ten giveaway je z těch věcí, co jsi dostala k Vánocům? Ne, pardon, dělám si srandu. :-D Určitě se ti ty dárky líbily a máš z nich velkou radost. Já jsem si rodičům řekla o vlněné prostěradlo. Mám ráda vlněné deky a vlnu celkově. Hlavně přes podzim a zimu, když je venku chladno. Takže jsem dostala prostěradlo. A musím teda říct, že je to fakt super! :) Škoda, že teď je na něj přes noc už teplo.

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla o Vánocích velkou radost z magnetické tabule, kterou mi dal manžel. Co jsem začala doma na volné noze šít, tak se mi to hodí, protože si na ní můžu psát rychlé poznámky, dávat tam lepíky s upomínáčky a tak. :) Určitě to znáš. PRoduktivita tím vystoupala o 200 %! :D No, to zase přeháním, každopádně mi to přijde jako hodně užitečná věc. Teď na ná mám třeba přimagnetované vzorky látek, abych je měla na očích. :)

    OdpovědětVymazat