úterý 16. září 2014

2. Outfity - září

OUTFITY 2

Tak se podařilo nafotit další outfity, tentokrát na téma přírody.




Tepláky: New Yorker   249 Kč
Tílko: Jennyfer  139 Kč
Košile: Tally Weijl  199 Kč
Kabelka: Gate  248 Kč
Náhrdelník: Tally Weijl  149 Kč
Conversky: A3 Sport  1499 Kč
Náramek: Cropp Town  49 Kč

Tady je vlastně outfit postaven na jednom z kousků, který jsem původně nechtěla kupovat - na teplácích a ještě k tomu s leopardím vzorem. Tento vzor je tak profláknutý, že jsem si říkala, že ho nosit prostě nebudu... ale na vánoce jsem dostala od mamky leopardí šaty, pak jsem si koupila leopardí šálu... no a nějak se mi to nakonec zalíbilo. Kolem tepláků jsem chodila docela dlouho... ale pak jsem sháněla něco jiného... něco, co ještě nemám, a to byly právě ty tepláky. Tak jsem si řekla, že je prostě vyzkouším. A nemůžu si je vynachválit... jsou pohodlné a výrazné, takže se dobře kombinují. Stačí jednoduché kousky a příjemný volnočasový outfit je na světě. :)



Tílko: Tally Weijl    189 Kč
Sukně: Gate  148 Kč
Klobouk: New Yorker  249 Kč
Kabelka: Deichmann   249 Kč
Boty: Tally Weijl  379 Kč
Svetřík: Promod  349 Kč
Náramek: Sin Say  39 Kč

Když jsme šli s přítelem vyvenčit naše dva pejsky, řekla jsem si, že vyvenčím i onu sukni, kterou jsem moc nechtěla (mohli jste vidět na videu). Sladila jsem ji s hnědým tílkem a červeným svetříkem s kytkou, který teda, přiznám se, moc nenosím. Doplnila jsem o klobouček, letní kozačky, kabelku a náramek a nakonec z toho vyšel docela slušný obleček do přírody. :D No, uznávám, že tohle není zrovna můj styl... ale někdy si prostě ráda obléknu i něco, co běžně nenosím, aby nebyla nuda. Co na to říkáte vy?



Žádné komentáře:

Okomentovat