sobota 20. září 2014

3. Outfity - září

OUTFITY 3

Tak další fotky jsou na světě, dnes něco drsnějšího.




Kraťasy:  Tally Weijl  500 Kč
Tílko: Terranova  99 Kč
Punčocháče: Gate  68 Kč
Mikina: Tally Weijl  699 Kč
Conversky: Destroy  asi 1799 Kč

No, v tomhle stylu se cítím asi nejlépe. Občas si na sebe ráda vezmu i nějakou tu romantiku a zkouším různé věci, ale nejradši chodím v takovém street drsnějším stylu. Asi proto jsem za mikinu dala tolik peněz. Vyhlížela jsem si ji v Tally Weijl dlouho, až tam najednou nebyla. Pořád jsem doufala ve slevu, a pak nic. I tak jsem se zeptala prodavačky, jestli ještě není nějaká ve skladu a byla - úplně poslední. :) V tomto případě jsem ji nechala vyniknout s džínovými kraťasy se síťovanými punčocháči, vzala si pod ní tílko - aby mi netáhlo na záda :D, ale samozřejmě i kvůli určitému kontrastu. Conversky vše jen podtrhly.


Tílko: Tally Weijl   219 Kč
Džíny: HM  999 Kč
Vesta: New Yorker  999 Kč
Čepice: Tally Weijl  219 Kč
Conversky: A3 Sport  1499 Kč
Náhrdelník: Tally Weijl  99 Kč
Náramky (černý, růžový): KIK kolem 40 Kč
Náramek - řetěz: Tally Weijl  79 Kč

Jiná, trochu barevnější verze mého oblíbeného stylu oblékání. Tady jsem si pohrála s neonovou růžovou a černou. Kulicha v létě samozřejmě nenosím, ale jako doplněk na fotku se mi prostě zdál hezký. :) Roztrhané džíny a kožená vesta opět dodaly onen drsnější vzhled, tílko s růžovým nápisem naopak trochu té holčičí něžnosti. Conversky už jsou u mě prostě nezbytností, ty miluju. :) Vlastně přemýšlím, že na zimu si pořídím jejich teplejší verzi.


Žádné komentáře:

Okomentovat